Núria Vilarrubla aconsegueix la plata en C1 a la Copa del Món d'Augsburg
- CADÍ CANOE KAYAK
- Jun 15
- 1 min de lectura
La palista del Club Cadí Canoë Kayak Núria Vilarrubla ha tornat al podi internacional amb una brillant actuació a la tercera prova de la Copa del Món de Caiac i Canoa Eslàlom, disputada del 12 al 14 de juny a l'Eiskanal d'Augsburg (Alemanya).
En la final de C1 femenina, Vilarrubla va guanyar la medalla de plata, quedant tan sols per darrere de l'australiana Jessica Fox.
Mónica Doria, va completar la final en novena posició, sumant punts per a la classificació general de la Copa del Món.
En clau espanyola, cal destacar també l'actuació de Manuel Ochoa, que va guanyar l'or en caiac cros individual masculí i de David Llorente, que va pujar al podi en caiac cros masculí aconseguint la plata per darrere del britànic Joseph Clarke.








